2014年6月2日 星期一

專題 - 世界盃 開鑼 32強國旗化妝 資料介紹 比利時 (Belgium)

之前講過會講一冷一熱,
今日就講阿爾及尼亞第一場就會遇到既比利時啦,
其實比利時唔算係大熱,但係都算係2014年黑馬之一!

比利時Belgium國旗化妝:


化妝品:
Make Up Forever matte eye shadow 

#2 yellow
#99 scarlet
#4 black 

#75 neon pink 
Make Up For Ever iridescent eye shadow 

#10 yellow gold 
Make Up For Ever 12 flash colour case 

#13 yellow & #24 red & #11 black 
比利時而家係世界排名第12,係歐洲排第8,係世界盃最好既成績就係1986年個時拎過殿軍,今年32強係GROUP H,第一場係18/06/2014 (0000) 對阿爾及尼亞!

據講,而家比利時國家隊既陣容係史上最勁,有不少球員都係為歐洲聯賽效力,好多都好後生,例如愛華頓既中鋒盧卡古,車路士中場夏薩特,馬體會既門將泰拔高圖爾斯等等。
講左咁多個人,我諗大家應該想知邊個靚仔多D LOL~



焦點球星係車路士既夏薩特(Eden Hazard),進攻中場或翼鋒,出名於速度同控球技術,更加係現任和連續兩年當選的法甲年度最佳青年球員,不但止成為該獎項創立以來的首位非法國籍得獎者,而且也是第一個能夠衛冕獎項的人。


靚仔球星有阿仙奴既華美倫(Thomas Vermaelen),後衛中堅,可惜近年表現未盡如人意同受背傷困擾,故係阿仙奴被雪藏至後備陣中。


另外,重有值得一提既球星有由車路士借左比馬德里體育會既泰拔高圖爾斯(Thibaut Courtois),守門員,差唔多2米高,年紀輕輕,19歲(2011)既時候獲比利時國家隊徵召,成為比利時最年輕國家隊門將既紀錄保持者。



講呢3個個樣唔差既少少資料比各位女朋友聽,
到時又可以認得佢個樣,扮下野識少少扮下代表,
到時就唔會比自己男朋友話又係識d靚仔球星啦!!!


如果大家想睇下我其他化妝portfolio同我生活日常好無聊好無聊既事, 可以去以下既地方欣賞!!!!LOL~
If you want to know more about ME, check out the place as below!!!!LOL~

Instagram: #sashawongmua
Inquiries: info@sashawongmakeup.com


沒有留言:

張貼留言