2014年9月17日 星期三

相信了這個世界最大的謊言了沒有? 你認命了沒有? // 最後一個船P 分享 比堅尼 bikini

上一篇文提過,最近開始睇返《牧羊少年奇幻之旅》《The Alchemist》,
決定黎緊每個post既開頭,都會share 一下個感受。

今日想share既一段係,令我感受好深

"everyone believes the world's greatest lie."..."It's this: that at a certain point in our
lives, we lose control of what's happening to us, and our lives become controlled by fate. That's the world's greatest lie."
呢個世界上最大的謊言係每個人都相信左自己冇能力去掌握發生係自己既事,佢地相信被命運控制。

&

"It's what you have always wanted to accomplish. Everyone, when they are young, knows what their destiny is. "At that point in their lives, everything is clear and everything is possible. They are not afraid to dream, and to yearn for everything they would like to see happen to them in their lives. But, as time passes, a mysterious force begins to convince them that it will be impossible for them to realize their destiny." ... ...
係每一個人後生既時候,佢地知道自己既命運,佢地對所有事都好清楚,覺得任何事都有可能,佢地唔會怕去發夢唔會怕有夢想,佢地渴望所有有可能係自己身上發生既事。
但係時間過去,會有神秘既力量去開始說服佢地,去認清佢地自己既命運係冇可能既事。

而今日既問題係:
你相信了這個世界最大的謊言了沒有?你認命了沒有? 

我相信d咩,就係書裡面講既一句 "when you want something, all the universe conspires in helping you to achieve it."

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

最後一個船P 分享...我唔捨得夏天T_T

星期日最後一個船P,我著左呢套白色,如下圖:


最後,都曬下冷,比大家睇下我2014究竟買左d咩bikini,
做呢一個2014年既夏日終結,btw 我會記得呢個夏天係我買得最多bikini既一個夏天lol


經過一整個夏天,我真係好黑呀XD OMG~


完 End


如果大家想睇下我其他化妝portfolio同我生活日常好無聊好無聊既事, 可以去以下既地方欣賞!!!!LOL~
If you want to know more about ME, check out the place as below!!!!LOL~

Instagram: #sashawongmua
Inquiries: info@sashawongmakeup.com

沒有留言:

張貼留言