2014年10月10日 星期五

旅行的意義 - 大阪 第二天 遊記 // 甜蜜唇妝

旅行,對我黎講,
我喜歡放鬆,同中意將平時係香港既自己變得不同,
同埋有幾懶惰得幾懶惰。

Second Day, 
用左我平時係香港絕對唔會搽既pink,係帶少少peach都無既colour。


重有,訓得唔好,黑眼圈出唒黎,為左提昇眼角,我推薦大家張concealer甘搽:


眼妝方面

NAKED1 - 用左既COLOUR係SMOG & HALF BAKED & SIDECAR
全部顏色都係閃閃的,打亮整個妝容!!

唇彩產品係:
NYX MEGA SHINE LIP GLOSS - GOLD PINK



裝扮,為左襯返個粉紅色唇妝,
就著條粉紅色裙仔啦XD



出發⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯

首先,我太餓了,先食返個章魚燒!


講個秘密你知,其實我係大阪,日日都有食一次,每間不同XD

之後,去黑門市場,食刺身^^






食到飽唒XD. 請不要妒忌我LOL.

完成甘豐富既早餐,你要知道,應該行下街,做下運動。
但係當我地完成購物後,就變左返酒店食水果,甘行街呢個運動-_-


食完水果,再去買左好多不同藥妝,重有空氣清新劑^^

晚餐食左吉野家,覺得同香港無咩分別,個蛋同個米好味d囉。


之後再行下,周圍兜下,由於我訓得唔好,所以好早就回酒店,食宵夜。


會唔會食得太多,當時我一路食一路諗,我會肥幾多磅呢到最後=_____=

如果大家想睇下我其他化妝portfolio同我生活日常好無聊好無聊既事, 可以去以下既地方欣賞!!!!LOL~
If you want to know more about ME, check out the place as below!!!!LOL~

Instagram: #sashawongmua
Inquiries: info@sashawongmakeup.com

沒有留言:

張貼留言