2014年11月3日 星期一

Halloween 黑唇分享

剛過去的萬聖節 (Halloween),一如以往,都係工作。
但係我本身打算工作完,去lkf join朋友s,
但到最後都無,只有化左一個黑唇妝加少少血工作就算,
我頂女巫帽都無戴過T_T


除此之外,我本身為了戴女巫帽,hair方面,都立起左個頭,但我無戴到 (靜左...)


咦,驟眼睇,我工作都好似幾認真lol

黑唇膏推介:
Graftobian Lipstick - Black
質地比較乾身,因為本身如果要線條好sharp既唇膏,
都係應該揀比較乾身,食實個唇,令佢周邊唔好化開
首先,先用碎粉打底,令咀唇冇左層油份,
可再用唇筆畫個形,之後直接使用或用唇掃!!



如果大家想睇下我其他化妝portfolio同我生活日常好無聊好無聊既事, 可以去以下既地方欣賞!!!!LOL~

If you want to know more about ME, check out the place as below!!!!LOL~

Instagram: #sashawongmua
Fanpiece Page: http://women.fanpiece.com/sashawongmakeup/
Inquiries: info@sashawongmakeup.com

沒有留言:

張貼留言