2014年5月31日 星期六

專題 - 世界盃 開鑼 32強國旗化妝 資料介紹 (1)阿爾及利亞(Algeria)

世界盃就黎開鑼,我相信個個女朋友都會好唔開心,
因為應該會有幾個月,男朋友都會係咁講足球,
係咁掉低自己去睇波,係咁通頂唔訓睇波唔陪講電話,
如果你想係未來幾個月,過得有趣d,
我建議你睇我呢個專題,32強國家隊既國旗化妝!

點解要睇個咁既專題呢?

因為想講世界盃得黎又岩女仔睇,
適合d女朋友唔想有共同話題但又唔做research但係係d自己冇興趣既野,
所以呢個專題會岩唒你地,識少少足球知識,再加返少少化妝知識!

專題裡面包括各隊國家隊既介紹概覽,等你未來幾個月同男朋友有話題之餘,
等你係8強,4強,決賽既時候,
會出去party一齊睇波個時,
個裝扮就可以唔止係淨係化兩塊面有國旗啦!

XDXDXDXDXD

而專題既國家次序,
會係一冷一熱的國家,
而版主係德國球迷,至愛球星係多蒙特 - 馬高列奧斯 (Marco Reus)^^!
世界盃係13/06/2014會正式開鑼,
到時第一場分組賽係巴西(Brazil)對克羅地亞(Croatia)!

今日,首先要介紹既國家隊係阿爾及利亞,英文即係Algeria. 
我問我男朋友,呢個國家有咩球隊勁,有咩球星勁,
佢答我:五個字既國家名,非洲球隊,THAT'S IT!
聽到呢個答案,真係好想多謝佢
...

阿爾及利亞(Algeria) 國旗化妝: 





化妝品:
Make Up For Ever matte eye shadow #0 white




Make Up For Ever iridescent eye shadow #168 lagoon green 




Make Up For Ever flash colour pot #24 red





阿爾及利亞(Algeria),分組賽屬於GROUP H,第一場將會係18/06/2014對比利時,
比較著重技術,隊中有唔少球員都係係歐洲聯賽效力,
但係如我男朋友所講,勁既球星真係冇咩,整體打法係可能爭取到好成績,
但係如果想得分,前線球員實力一般,冇物邊個標青d...

世界排名係第25名,係非洲係排第3,
過去晉身世甲盃既次數係"3",曾經得到過既主要錦標係"非洲國家盃1990"一次!

而講完國家隊,我想講下球員,有冇靚仔呢?
SORRY,對我黎講,係冇既!THANKS. 


如果大家想睇下我其他化妝portfolio同我生活日常好無聊好無聊既事, 可以去以下既地方欣賞!!!!LOL~
If you want to know more about ME, check out the place as below!!!!LOL~

Instagram: #sashawongmua
Fanpiece Page: http://women.fanpiece.com/sashawongmakeup/
Inquiries: info@sashawongmakeup.com

沒有留言:

張貼留言