2015年7月30日 星期四

情侶約會地點 荃灣 深井 點綴甜蜜妝容

最近同男朋友去了深井拍拖,入住了附近的帝景酒店,但是距離深井也有一段距離。

我們首先去了荃灣石籬一間好出名的米線,吃了個午餐,
我忘記了名字,但佢每日只開到六點。
我試過,覺得好味,但有無其他人講到超級好味就還好!
但個腩肉同湯底都屬於一流級數。




















然後,我們就出發搭左小巴,廿分鐘,由荃灣地鐵站去帝景酒店checkin。
入到去,我所看到的景,真的不錯,心心眼了!有不錯的驚喜!


























雖然荒蕪點,可是附近有一個叫麗都灣的沙灘,
正午時曬太陽,黃昏時沙灘漫步,走唔甩啦!
如果覺得行沙好麻煩,旁邊有個俾人釣魚的碼頭,
行下都十分舒服架,又唔會入沙!



























之後我同我男朋友慢慢地由沙灘行去深井,沿途好多人跑步,
一邊是美麗海景,一邊是高速公路,空氣不是太健康。
入夜前可以欣賞到很多天色的變化。

























晚上,我們吃了一間價錢相宜的意大利餐廳,位置比較難搵到,
頗多外國人來叫外賣,在一幢幢村屋內,不是於大街,
叫RESTO Restaurant。
初時,以為是普通家庭式餐廳,但是味道水準非常超乎預期。



可是雞翼的話,就略嫌普通。
























薄餅,餅底脆,不膩,吃掉半個都還想吃!


























意大利飯,份量不多,但是十分美味。



























化妝都是以淡妝為主,但是用了NARS 的multiple 做胭脂加上唇蜜,
希望達到甜蜜點綴的效果。




Inquiries: info@sashawongmakeup.com

Instagram: #sashawongmua





沒有留言:

張貼留言