2014年8月10日 星期日

工作後 出席星期六的晚餐 Gold By Harlan Goldstein

好啦,最近我既生活實在太充實,所以好難有時間打blog。
但係好快就可以變返懶惰既豬,keep住打返blog啦,
當然我重要繼續學法文,但我個法國朋友,終於捨得走啦!LOL~

今日講係一個由日頭轉妝到夜晚既打扮,
首先由日頭要做野開始,呢日星期六係做pre wedding 化妝工作,
我化左一個淡妝,做左一個底,天氣甘熱,我工作都盡量化淡妝!



同花球影下相先,sweet sweet!


新娘頭上其中一種花 - 桔梗。

由於我星期六晚上約左人食飯,
所以工作完成後,收拾東西時,都有幫自己set下頭同補下頭:



尚未完成,自拍一幅,加左假睫毛同準備做少許all black頭,重夾緊pins。


Finally^^太黑,我又忘記自拍,但只能講曬黑左既我,係黑暗中好似痴左底LOL. 

除左講打扮,重想介紹下大家呢間餐廳,
好有情調,同好好味既,同service都好好,XD,
Gold By Harlan Goldstein

位置係LKF TOWER 2/F,我地開左一白一紅既酒,
再加以下圖片既食物,平均每人都係600幾,
最值得讚係d酒,但我忘記影個名,白酒成班人都中意,
但紅酒因為櫻桃木味重,所以因人而宜,而我係好中意!




一睇就知,係好味道啦XD. 

之後再去一間雲咸街一間bar飲酒同切蛋糕,
又係一紅一白,但味道真係差好遠,唔開心T_T

重有個蛋糕,雖然溶溶地,
但無問過就直接切左俾我地,所以無蛋糕相,
同佢都無問過,所以好失望呢間野,都係雲咸街,sigh~我忘記了個名~=.=
如果我突然記得或者行過,我會講比大家聽!!!


happy birthday~ to my lovely YUKI~~~


Many gals talk:



我怕佢地怕醜,未必俾我擺佢地個樣,唯有blur唒佢地,得返我個樣啦lol~


Yes, that's all of my Saturday. 

如果大家想睇下我其他化妝portfolio同我生活日常好無聊好無聊既事, 可以去以下既地方欣賞!!!!LOL~
If you want to know more about ME, check out the place as below!!!!LOL~

Instagram: #sashawongmua
Inquiries: info@sashawongmakeup.com


沒有留言:

張貼留言