2014年8月6日 星期三

Infinity Pool 大嶼山 大澳 日落之旅 Lantau Island 萬丈布 防曬噴霧

過左去既星期日,我去左大嶼山大澳既infinity pool,
我已經期待左9千幾次,因為第一次話去又打風第二次話去又落雨,
今次終於烈日當空去到啦,但係⋯⋯

是次,都係有帶我個法國朋友去,
搭車中途非常期待,重教識佢玩1520 ,
但係講數字時,變左法文版。

去到大澳,要去到起點,就已經經過左呢個海,係咪好好天呢?
一睇就知,好平靜好舒服啦!




之後,一路行一路行,但非常難行,
完全超乎我係上網睇他人心得甘難行,對腳重俾草界損唒,
原來就係因為我地去到上圖既石灘,之後turn back行左下圖上左山⋯⋯滴汁⋯⋯



風景好靚,但好多好似上圖甘崎嶇既石級!



下圖就係我用PANO影既全景,但係⋯⋯


靚就靚啦,但行左兩個中,我地上到一個休憩既地方,
睇個地圖,重有勁耐先到,
而除左我個法國朋友唔想放棄外,其他都舉手投降,
而我唔可以掉低我個法國朋友啦,唯有硬住頭皮陪佢行。

大概行多半個中,撞到對行山情侶,
我就去問下佢地,重有幾耐,
佢話我聽原來我地一開始就行錯,
原來要keep住係石灘個邊行,如果唔係,就要係下圖個d石道爬落去!


Ummmmmm.................................................
其實係有三層樓高既,我未想俾飛行服務隊救住,
唯有跟住對情侶落返去,行返去石灘個邊再行多半個中,
係到達infinity pool前,我地已經spend 左四個中去行山,係日落前終於到左。






Btw 最後如果大家同我一樣係無膽匪類,
就最好sunset前落山,因為回程條路好黑,我淆到呢⋯⋯


除左講風景之外,我今次去用既方法,
就係係東涌搭11號去大澳,再行山,
快的話又無行錯路的話一小時搞掂,
如果慢的話又無行錯路的話兩小時都得,
千萬唔好學我地行幾快都好,行錯路用左四小時T_T

另外,等我介紹下我當日必備既東西先:

首先,大汗既我照舊淡妝,眉毛加眼線,
防曬除左之前介紹過既ARMANI同SOFINA,
重有neutrogena既防曬噴霧 - Body Mist Sunblock
方便補返身體流完汗甩左既防曬。

冷知識,防曬噴霧水有揮發劑,可以順便驅蚊!


同時,都想同大家share返我全新版本既website全新版本SW MAKE UP LOGO:



Yes, that's all of my Sunday. 

如果大家想睇下我其他化妝portfolio同我生活日常好無聊好無聊既事, 可以去以下既地方欣賞!!!!LOL~
If you want to know more about ME, check out the place as below!!!!LOL~

Instagram: #sashawongmua
Inquiries: info@sashawongmakeup.com


沒有留言:

張貼留言