2015年7月30日 星期四

大吃大喝 情侶慶祝生日之選 黃竹坑 香港仔 (1)

呢個一連兩日的約會,吃到我飽死,這是真的!
一日食了五餐,第二日又係食超過三餐,
完全不知道,這樣大吃大喝,為什麼?

首次,我地一起身勁餓,不知是不是傻了,
所以去了一壽司吃午餐,叫了600多,嘩,係咪傻了?




















之後我們去了TASTE買了喜歡的HAM等小食,
出發去黃竹坑,我們BOOK了L'HOTEL ISLAND SOUTH,
我們BOOK了海景房,不知怎的,只有兩張單人床的房間,
沒關係,他把我們放到頂層,可是......................




















請先看,這個海景,好灰,被萬物遮住!

























我真正想像不到,究竟我地兩個食完個600幾蚊既LUNCH,
竟然可以食到咁HEAVY既下午茶?













之後,我們行了去香港仔,散下步,
要去到我預約了的餐廳GCX,
食意大利菜,幾好喎!
雖然都係食D好COMMON既野,
但係個味道都幾唔錯,不過我地下午茶咁飽,
覺得膩就少不免架啦!

























再買了支STELLA飲下,
行下香港仔個海旁,好舒服,
突然覺得住呢頭都幾寧靜!




















頂,都唔知我地係咪個肚生積,
返酒店,再飲酒同食野,OMG,
真係食到想嘔先停好冇!?

























Inquiries: info@sashawongmakeup.com

Instagram: #sashawongmua





沒有留言:

張貼留言