2015年7月30日 星期四

大吃大喝 情侶慶祝生日之選 赤柱 (2)

第二日 從香港仔搭車出赤柱,
已經兩點多三點,先來一個豐富的LUNCH,
我昨日已經太飽,所以我只吃EGG BENEDICT就夠!
我男友份三文治,表示無言。

















之後,我們又口痕,去左買左100G既SALAMI食,
坐係海旁,望住個天變色,日落的景色,
最後,得返少少SALAMI拎返屋企食。






















等車時,天近乎全黑,我都有好好紀錄,
赤柱,唔多人時,都幾靚XD!











化妝呢,我是HEA HEA地的,因為從酒店,
我帶了很少化妝品,當然少少精神都要,素顏點影相呢?
DEMO:




















Inquiries: info@sashawongmakeup.com

Instagram: #sashawongmua


沒有留言:

張貼留言