2014年6月22日 星期日

加納(Ghana) 創意妝 - 不能小覷的一隊

加納(Ghana),未必好多女仔識呢一隊波,
講真,我都係因為佢同德國同組我先有睇下佢d資料,
但係原來呢隊波雖然世界排名只有37,但係過往佢係世界盃既表現其實都不錯。

加納係06年第一次參加世界盃決賽週已躋身16強,
上屆更殺入8強階段,但係球隊其中弱點係中場球星較多,
而前線能夠獨當一面太少,得分上障礙較大。

國旗創意妝




化妝品

今日用左makeup revolution 彩色眼影palette - Matte Bright:





顏色頗實,綠同黃都係直接眼影上色,無上任何油彩打底,
而因為呢盒palette無紅色,
我用左紅色油彩打底,
亦用左紅色diamond powder。




重點球星介紹

奇雲保定(Kevin Boateng),
效力球隊史浩克零四(Schalke 04),位置中場,
擁有德國同加納雙重國籍既佢,
由2010年開始選擇代表加納出戰世盃。


另外,講下上場德國對加納2:2呢場賽事,
由於我男朋友係甘嚇我話要落重注係加納道,
所以德國球迷既我都暗捏一把冷汗,好彩最後追和2:2。
今次德國入球功臣有馬里奧葛斯(Mario Gotze) 
同 現年36歲既老將高路斯(Miroslav Klose)

馬里奧葛斯(Mario Gotze)



高路斯(Miroslav Klose)





BTW,今次高路斯呢球好有歷史價值,
屬高路斯累積第15個世界盃入球,
與巴西名宿朗拿度看齊。
由此可見,老兵不死!XD

現時德國排榜首,期待對美國一戰,期待德國首名出線!!




如果大家想睇下我其他化妝portfolio同我生活日常好無聊好無聊既事, 可以去以下既地方欣賞!!!!LOL~

If you want to know more about ME, check out the place as below!!!!LOL~

Instagram: #sashawongmua
Inquiries: info@sashawongmakeup.com

沒有留言:

張貼留言