2014年6月26日 星期四

普通彩妝 - 葡萄牙 (Portugal) 又一歐洲球隊被撃落???

葡萄牙 (Portugal),近年對我地呢班女仔黎講,
最為人熟悉,一定係C朗 (Cristiano Ronaldo)!!!!

今屆,第一場小組賽,就輸左比德國4:0,
如果要取捨,我係揀德國既,雖然我都覺得C 朗好靚仔!!!!!

而重有唔夠一小時既第三場賽事,
葡萄牙好似都危危乎,
要基於德國贏美國同葡萄牙贏4球既情況下先有機會出線,
UM...德國羸這個對我而言,是機率係好大既lol,近乎MUST,
但葡萄牙可唔可以贏到加納四球就⋯

國旗顏色 - 普通彩妝






化妝品

繼續係.......................................

(1) makeup revolution - matte bright 
今日係直接用左palette 上既兩正綠色同兩正深粉紅色完成的



另外,特別想介紹係眼線部分,用左
(2) make up for ever Aqua liner - iridescent red




相信大家都好清楚C朗,所以我介紹既唔係佢,但都post幅相俾大家飽下眼福:




而我想介紹係用頭撞梅拿既比比(PEPE)



女士們,唔好誤會呢位個樣懶和善,但其實佢球場上真係非常痴線。

位置中堅,效力皇家馬德里,
但係佢係球場非常魯莽,不斷做出粗野的犯規。
係第一場小組賽時,又因為無啦啦用個頭撞梅拿,
紅牌出場,令葡萄牙在37分鐘便要少打一人,最後大敗0-4。

Finally,我都好想知道被網友戲稱「豬一般的隊友」既比比,今場有無份呢???
Anyway, I'm looking forward... XD

身為德國球迷既我,都希望德國贏波thx ^_^


如果大家想睇下我其他化妝portfolio同我生活日常好無聊好無聊既事, 可以去以下既地方欣賞!!!!LOL~


If you want to know more about ME, check out the place as below!!!!LOL~

Instagram: #sashawongmua
Inquiries: info@sashawongmakeup.com

沒有留言:

張貼留言