2014年7月14日 星期一

德國 世界盃贏家 創意閃石珠片眼妝

世界盃冠軍 - 我最喜愛的 德國(Germany)!!!!!! XD

  

為左慶祝德國拎到冠軍,我會示範最後一個關於世界盃既眼妝!!






金球獎(最佳球員獎): 美斯  Lionel Messi (阿根廷)




其實,我覺得單憑美斯一人之力,
就可以帶領阿根廷進入世界盃決賽,
呢個獎其實佢實至名歸。

金手套獎 (最佳守門員): 紐亞 Manuel Neuer (德國) 





佢撲救成功率達85%喎,
呢個獎唔洗諗,都係留俾佢架啦XD

最佳年輕球員: 普巴 Paul Pogba (法國)

金靴獎(最佳神射手): 占士洛迪古斯 James Rodríguez (哥倫比亞)



佢以六球進帳,力壓梅拿五球,
佢夠cute,我可接受。lol~~~


重有,post返d germany national football team為HUGO BOSS代言宣傳型照啦:




當然係放有Marco Reus份既相行先,同放大幅d啦!!^^





如果大家想睇下我其他化妝portfolio同我生活日常好無聊好無聊既事, 可以去以下既地方欣賞!!!!LOL~

If you want to know more about ME, check out the place as below!!!!LOL~

Instagram: #sashawongmua
Inquiries: info@sashawongmakeup.com

沒有留言:

張貼留言