2014年7月2日 星期三

為德國打氣 首場八強 - 德法大戰: 德國創意眼妝

首場八強大場20140704
德國 (Germany) vs 法國 (France) 


身為德國球迷,真係好緊張,睇返16強時德國對阿爾及尼亞,
係上半場表現,有d牙煙,但係好彩下半場甚至加時都發揮得唔錯!

德國創意眼妝



大家應該會諗點解我將黑紅黃次序有點倒轉,
其實主要係因為黑色blend近眉毛先,
好容易會變成蠟筆小新甘粗眉加上黃色眼影貼近眼線位置,會比較難加強眼神,
所以我張之倒轉,反而令黃色可以做返highlight效果。

化妝品:
MAKE UP REVOLUTION Matte Bright - Yellow

MAKE UP FOR EVER diamond power - iridescent red

黑色部分,可以隨便揀一支眼線液,即可完成

德國(Germany) 今屆世界盃,最受注目既,
一定係我上一篇講德國提到既湯馬士•梅拿(Thomas Muller)

附上一幅今屆世盃佢既花絮相 :


另外,重有其他重點球星,
不過因為我心目中最靚仔既德國球員馬高列奧斯(Marco Reus)缺席今屆。
ANYWAY,放佢幅相出黎,飽下眼福,都係好重要:



*************************OMG~會否太型呀????*************************

所以講德國,都係講以佢地既實力同踢得好唔好黎介紹,
係對阿爾及尼亞個場,獲得各界好評既係門將 - 紐亞(Manuel Neuer)


現年28歲,位置門將,效力拜仁慕尼黑,
對阿爾及尼亞個場,完全化身成自由人,
更加得到德國主帥路維賽後大讚:

「紐亞的表現非常出色,多次衝出禁區攔截和解圍。在這樣的大賽中,紐亞的自信心讓人欽佩,他擁有堅定信念。」

同埋有份入波既舒賀爾尼(Andre Schurrle),現年23歲,位置前鋒,效力車路士。


如果大家想睇下我其他化妝portfolio同我生活日常好無聊好無聊既事, 可以去以下既地方欣賞!!!!LOL~

If you want to know more about ME, check out the place as below!!!!LOL~

Instagram: #sashawongmua
Inquiries: info@sashawongmakeup.com

沒有留言:

張貼留言