2014年7月8日 星期二

這是一場我認識的世界盃嗎? 有感而發

這是一場我認識的世界盃嗎? 





相信大家都有睇到0400AM四強個場 GERMANY VS BRAZIL
琴晚其實我真係唔敢相信,我係道睇緊世界盃既四強,
從來,我以為7:1呢一個數字,最最最最多係出現係小組賽,
點知原來四強都會出現。-.-|||



雖然,我係好鐘愛德國,好想佢贏,但係我冇諗過巴西輸得咁難睇,
由11'由梅拿頂入之後,我都係覺得太好!
但係當23'24'26'29'由德國連入4球,我真係覺得巴西做咩事? 
全部人踢到好似傻仔咁,說真的,呢一場係我好期待既一戰,
我以為尼馬傷左,佢地會更團結,呢場對德國會更難踢,
點知,我真係唔明白!????

今屆世界盃,我唔明白,我睇唔到過往既精彩
我對好多隊都好失望,特別係今場,
好多人同我講巴西踢假波,其中一個原因我唔想德國贏咁多,
係唔想D人覺得巴西踢假波,所以德國先贏到,
點解!?.........心中有莫名憤怒SORRY~


如果大家想睇下我其他化妝portfolio同我生活日常好無聊好無聊既事, 可以去以下既地方欣賞!!!!LOL~

If you want to know more about ME, check out the place as below!!!!LOL~

Instagram: #sashawongmua
Inquiries: info@sashawongmakeup.com


沒有留言:

張貼留言