2014年7月6日 星期日

你不會明白 我心裡的矛盾

剛經過⋯既quarter final - 德法大戰。
你不會明白,我心裡既矛盾。

首先,我同一眾女仔都一樣,愛既係靚仔,但係我都係好忠心既球迷,所以係兩者之間選擇,我依然係我面上畫上"德國國旗"。


化妝品:
MAKE UP FOR EVER 12 flash colour case - Blue & White

由於我係去朋友屋企化既呢個妝,
所以我有帶埋d野去灣仔睇波。
我同朋友去左灣仔睇,
可是佢地揀個一間全部都係法國人,
而其實同我同行既friends有一半都係法國人,
另外一半係香港人但都係支持法國既T_T

因此,我一join 佢地,佢地就叫我hide my country flag makeup,但其後就係甘叫我幫佢地畫法國國旗係塊面道。


係間bar出面沿路都有人詢問我個國旗係邊道化,真係好想即刻拎d野出黎化,但除左自己friends之外,我都係禁住自己,如果唔係,我怕自己要開個booth... ;)

係間bar睇全程,企足全程,勁肉緊。
我心裡既矛盾係,我一直好想德國贏,
但係我最近其實係勁中意靚仔法國新秀 - 基沙文(Antoine Griezmann)。


一諗到佢甘得意個樣唔開心,我就接受唔到囉!!!

但我知道自己既德國輸左,我自己會喊,所以唯有犧牲基沙文啦lol. 

Btw,13分鐘由德國5號麥斯•曉姆斯(Mats Hummels) 射入第一球,我大叫歡呼外,最後真正贏左我都係不敢囂張,因為我怕被圍毆。


之後我行過另一間bar,睇到德國fans 正熱烈慶祝,我一直在想,我應該去個間吧,更加唔應該同班法國人睇⋯⋯



但係我心情好興奮之餘,都好心痛,就係望到基沙文喊到好似小朋友甘⋯⋯




所以話,你地唔會明白一個德國球迷,
望住一個法國球員喊,明明開心又好心痛既心情,OK!? 

德國的話,等我show張紐亞(Manuel Neuer) 肉照,今場佢真係堅!


Also,分享下我至愛Marco Reus 肉照:


如果大家想睇下我其他化妝portfolio同我生活日常好無聊好無聊既事, 可以去以下既地方欣賞!!!!LOL~

If you want to know more about ME, check out the place as below!!!!LOL~

Instagram: #sashawongmua
Inquiries: info@sashawongmakeup.com

沒有留言:

張貼留言