2014年7月7日 星期一

開場8分鐘 一球定四強天下 之 阿根廷 (Argentina)

一坐低,阿根廷 (Argentina) vs 比利時(Belgium) 都係開場8分鐘,
我杯啤酒先岩岩到,阿根廷9號希古恩(Gonzalo Higuaín) 一球定四強天下。

阿根廷國旗創意眼妝


化妝品:
MAKE UP REVOLUTION Matte Bright

最近,我必備既一定係佢,除左平時做野既fashion makeup要用到之外,
今次世界盃呢個主題,呢盒野真係好適合我,
同時,因為夏天彩妝都偏向colourful點,所以黃色橙色,係夏天既時間都會用好多
遲下,完左呢個主題,都會好詳盡咁教大家點樣用呢一盒野化normal makeup~!~!

希古恩(Gonzalo Higuaín)位置前鋒,效力意大利甲組球會拿玻里。


美斯(Lionel Messi),位置前鋒/翼鋒/中場,效力西甲球會巴塞隆拿。




黎緊佢會對荷蘭,呢場semi-finals會係10/07/2014(即星期3夜晚) 0400有得睇...
我都唔知自己睇唔睇,講真,好眼訓~!~!

如果大家想睇下我其他化妝portfolio同我生活日常好無聊好無聊既事, 可以去以下既地方欣賞!!!!LOL~

If you want to know more about ME, check out the place as below!!!!LOL~

Instagram: #sashawongmua
Inquiries: info@sashawongmakeup.com

沒有留言:

張貼留言