2014年7月28日 星期一

從少女 演變成 女人⋯ ⋯ Feminine Style Again

最近好忙,因為我最近好努力溫習法文,而家都識兩句自我介紹既,
加上有個法國朋友黎左香港,不斷同佢練習法文,所以懶左好多打blog...

I haven't launched some new posts recently as I have paid very hard attention in my French, and I have to entertain my friends from France. 

今日同大家分享既,係我開始由少女轉型做女人既配搭lol,
除左本身做化妝師既我好多黑衫之外,重要配搭不同既飾物,同比較嫵媚既妝容。

今日介紹既配搭係出席一個friend 生日既girls pre-drink party,之後落去clubbing。

The sharing of today is feminine style again!~
This time, I am attending the girls pre-drink party for my friend's birthday, then clubbing in Central.


重點化妝品 Cosmetics 
(1) 眼睫毛Fake eyelashes - 千緹 #711 (眼影都係化左一個深啡, 費事同個唇妝太搶)



(2) 唇膏Lipstick - 3 concept #408 chu chu^^ 


重點配件 Accessories 
(1) 耳環 Earrings


(2) 長裙 Dress

(3) high heels 

Snapshot for Pre Drink 


如果大家想睇下我其他化妝portfolio同我生活日常好無聊好無聊既事, 可以去以下既地方欣賞!!!!LOL~
If you want to know more about ME, check out the place as below!!!!LOL~

Instagram: #sashawongmua
Inquiries: info@sashawongmakeup.com

沒有留言:

張貼留言