2014年7月14日 星期一

自拍館 友誼萬歲 情侶拍拖 之體驗

最近興起左一種潮流,就係去自拍館。咩自拍館呢????
其實係提供一個頗細既STUDIO比你同你班朋友,
一齊係一個有backdrop專業相機燈光setting既地方內自己拍自己
之後比個usb佢將所有相拎走,另外重有不同props比你用。
講真,版主上個月有同到朋友s一齊去左影下,完全自費
如果想知道係邊間,可以留言問我!!!

但係係好多props情況下影,我好開心,
影出黎效果唔錯,雖然我影得好樣衰!!!!

加上SHARE返D相,睇返,我講真既,係笑到收唔到聲!!!

影前花絮
我係遲到的,所以跑到面青口唇白咁去到


上鏡妝,非常normal,因為我自己本身已經遲到,
所以唔夠時間化到好濃既妝,所以呢......


化妝品:
首先用左urban decay NAKED 1BUCK & NAKED & VIRGIN做左個快速眼易影打底,
之後極速用左眼線筆畫左條粗眼線,就衝左出門

說真的,過左鏡,整個妝會減低濃度好多倍,
所以我用左3ce新包裝好靚既唇膏,比較精神既顏色去提亮返我整個妝容
我呢日用既係#408 chu chu^^ 

Props 




如果大家想睇下我其他化妝portfolio同我生活日常好無聊好無聊既事, 可以去以下既地方欣賞!!!!LOL~

If you want to know more about ME, check out the place as below!!!!LOL~

Instagram: #sashawongmua
Inquiries: info@sashawongmakeup.com





沒有留言:

張貼留言