2014年7月2日 星期三

交通方便的 情侶草地去處 (野餐 放風箏)

今次去處係佐敦谷公園,並非淘大隔離個個,而係順利個邊個個!



如果有睇開我個blog既人,一定知道我好中意飲酒,去親邊都杯不離手,
所以野餐都唔例外,紅酒呀、ham呀、今次重自備我既homemade burger



化妝的話,由於係市區,個妝都係比較尊重別人:


加上同男朋友去野餐,完左之後都會去食返個晚餐,所以個妝一定要兩用。
基本款啡色眼妝again 但配合顏色比較精神既唇膏,
甘樣成個妝可兩用,先日頭可以去野餐,夜晚去食飯補妝後都唔會太殘。

化妝品:
(1) M.A.C. Eye Shadow
*Espresso*

*Soft Brown*

*Naked Lunch*


(2) NYX ROUND LIPSTICK - haute melon


如果大家想睇下我其他化妝portfolio同我生活日常好無聊好無聊既事, 可以去以下既地方欣賞!!!!LOL~

If you want to know more about ME, check out the place as below!!!!LOL~

Instagram: #sashawongmua
Inquiries: info@sashawongmakeup.com

沒有留言:

張貼留言